En sten som lättat

KATEGORI: Ischias och diskbråck | 2015-04-20 / 21:38:01
Idag var jag på röntgen för att få veta mer om vilken typ av skada det handlar om som besvärar mig. Det har ju varit lite jobbigt att inte veta exakt eftersom det då förstås blir svårare att hjälpa skadan att läka med rätt övningar. 
 
Det gick väldigt smidigt och var fort över. Svaren skulle komma till min doktor inom 2-3 arbetsdagar så jag ringde och bokade en tid till på torsdag. Men mitt i middagsförberedelserna ringde de från min läkarmottagning. Provsvaren hade redan kommit. Och dom ville ringa och meddela att på bilderna hade man inte hittat någonting så vi kunde avboka min tid. VILKEN LÄTTNAD! Så det är inget fel på några diskar i nacken, förstår ni lättnaden?!? 
Det är alltså "bara" något muskulärt och det som gäller nu är fortsatt sjukgymnastik! Det känns så himla skönt! Jag har snart varit hemma en månad och måste klappa mig själv på axeln över att ha klarat det så bra! 
Jag har lyssnat på kroppen och kört all möjlig alternativ träning. Och jag är på bättringsvägen och fått goda nyheter. Fy fan vad bra jag kan vara! 
 
 För er är jag stark 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA