Chokladnjutning

KATEGORI: Baka | 2015-04-27 / 18:53:00
I fredags blev jag riktigt sugen på något gott! Men valde att inte åka till affären och köpa allt det onyttiga som jag var sugen på. Jag valde istället att slänga ihop lite gott av det jag hade här hemma!
 
Varning för munorg*sm!
 
 
Jag mixade ihop 2 dl cashewnötter, ca 100 gram dadlar, 2 msk kokosolja, 3 msk kakao och lite vaniljpulver. När allting var ihopmixat plattade jag ut det i en form och slängde in i frysen ett tag innan jag skar i mindre bitar. 
 
På riktigt så smälte det underbart i munnen.
Kommentarer
elisabeth

lät riktigt smarrigt!!måste testas... :)

Svar: Gör det! Var dock nästan farligt gott 🙈🙈🙈
Laura

Skrivet den 27 April, 2015 - 22:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA