Benpass

KATEGORI: Allmänt | 2015-04-22 / 18:26:46
Eftersom jag inte kan träna överkroppen på gymmet just nu så är jag där inte alls lika mycket. Det blir mest löpning och crosstrainer för att hålla igång kroppen. Enda styrkepasset som jag kan köra är alltså ben och det var det som fick bli dagens träning. 
 
Slängde in lite bålövningar också, självklart sådana som inte påverkar min skada. Får fortfarande höra att jag borde vila när jag är skadad, förstår inte det tänket direkt. Jag är självklart försiktig och anpassar min träning till vilken typ av skada jag har. Jag har väldigt svårt att tänka mig att soffliggande skulle hjälpa mig att läka. Är man helt okunnig inom träning är det självklart att man ska ta hjälp. Jag har vart med om mycket, jag känner min kropp. Har även pluggat inom träning, har bra kontakter och att söka information är a och o!
 
Keep up the good work!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA