Att aldrig ge upp

KATEGORI: Ischias och diskbråck | 2015-04-12 / 09:40:10
Ni vet de där stela axlarna och spänningshuvudvärken jag skrev om i förra inlägget? Det var inte så "bara" det. Det blev bara värre och värre och jag visste tillslut inte vad jag skulle ta mig till. Åkte hem från jobbet och veckan efter var jag till doktorn. Tyvärr så misstänker dom diskbråck i nacken, det om något är jag egentligen livrädd för efter att ha sett alldeles för många bekanta dras med långa sjukskrivningar, operationer, piller...
 
Man skulle ju kunna tro att detta får mig att deppa ihop och ge upp, för i och med att jag väntar på magnetröntgen så har jag träningsförbud mot styrketräning. Man får se det positiva, nu kan jag ta upp löpningen igen. Var faktiskt ute på min första runda i torsdags. 
 
Har jag kämpat och tränat mig ur sju diskbråck i ryggen ska inte nå diskbråck i nacken få stoppa mig! Tvärtom, jag kommer komma tillbaka starkare än någonsin! 
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA