On the go tips - Chia bowl

KATEGORI: Celiaki | 2014-09-22 / 20:20:00
 
I lördags hade jag med mig en Chia bowl från Renée Voltaire till förmiddagsfikat på jobbet. Har ni smakat den? Som ni ser på bilden så hade jag med smak av hampa, raw kakao och gojibär. Den är väldigt smakrik, som alla de andra produkter som jag provat från just Renée Voltaire. Starka tydliga smaker. Dock är de ganska dyra, denna betalade jag 39:- för.. Fast med tanke på att det är ekologiskt, en "On the go" produkt och bra ingredienser så tycker jag väl att priset är ok. Men ja, det blir ju inte ekonomiskt. När jag gjorde en stor beställning från shopen en dag så tog jag denna och en annan smak bara för att komma upp i pris och få fri frakt. Haha, typiskt mig!
Denna är väldigt praktisk också. Du häller bara i 3/4-1 dl varmt eller kallt vatten och rör om och låter stå ett tag. Så ja, en perfekt "On the go" produkt!
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA