Kärlek för själen

KATEGORI: Allmänt | 2014-09-27 / 17:51:33
Jag älskar att vakna utan planer och kunna ta dagen lite som den kommer. Efter frukost och morgonbestyr brummade jag och mina kiddos för att hämta Emelie och sedan vidare till Kista för lite shopping.
 
För mig blev det lite vanliga tröjor bara. När man går ner så mycket i vikt så har man inte mycket kläder som sitter som man önskar. Och chocken att inse att vissa tröjor behövdes köpas i storlek XS och S är svårt att inse.
 
När  ungarna insåg att det fanns Turtleströja i mammas storlek var det en självklarhet att mamma skulle införskaffa sig en sån.
 
Försökte flera gånger ta en snyggselfie men alltid var det någon som stod i vägen.
Haha!
 
Måste medge att jag har softa kiddos. Inte alltid underbart att shoppa med barn. Och tanken imorse på att åka till Kista en löningshelg var lite skrämmande. Min äldsta har ju både ADHD och Asperger, men båda ungarna skötte sig så himla exemplariskt idag så ska inte klaga. Självklart lite snorande och rullande på golvet. Men hellre det än skrikande och gråtande bråkande barn. Sånt skulle mina aldrig hålla på med. Tack och lov! Sen var det nog till en fördel att vi åkte in ganska tidigt innan alla andra vaknade till. Självklart belönas man och båda fick köpa nya kläder. Blev även lunch och yoghurtglass, mums!
 
Nu ska vi ligga hemma framför en film efter en tacomiddag mätta och belåtna.
 
Kommentarer

Som sagt, jag har bara bra erfarenheter av dina barn och ser dem därför inte som något "hinder" på sådana här spontana dagar :-) Så för mig får dem gärna vara med flera ggr!

Och tack för att ni gjorde mig sällskap!
<3

Svar: <3
Laura

Skrivet den 28 September, 2014 - 09:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA