Tacofredag

KATEGORI: Mat | 2014-10-17 / 18:19:00
Som ni säkert förstår så är jag väldigt medveten om vad jag äter. Jag väljer mina livsmedel och tänker på att äta i lagom mängder, alltså varken för lite eller för mycket. Men det finns ett undantag, en maträtt som jag går lite all-in med. Tacos. Finns ju "sämre" maträtter att gå all-in med. Men just tacos är min absoluta favoriträtt. Jag får vara glad att det inte var pizza...
 
Vad har ni för favorit maträtt? 
 
Så kanske två gånger i månaden äter vi tacos, och då äter jag bokstavligen tills jag däckar! Nångång måste man få go-bananas.
 
När Bolibompa-fredags-festen är slut och barnen lagt sig så ska jag spendera kvällen med sällskapsspel med mannen min.
 
Vad gör ni ikväll? 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA