Smoothies

KATEGORI: Mat | 2014-10-04 / 08:12:00
Något som jag verkligen gillar med mitt gym, Träna Mer är hälsocafét som finns där. Där serveras wraps, pasta, smoothies och mellanmål med yoghurt. Det är riktigt skönt att lätt kunna få ett ordentligt mål mat eller mellanmål direkt efter träningen om man vill. Och bra priser också! Dessutom går det mesta att välja som laktosfritt.
 
Igår efter träningen så unnade jag mig en smoothies med smak av hallon. Och det fantastiska är att man kan välja till en extra skopa protein om man vill. Hur bra?
 
Hallon, is, lättkvarg, lättmjölk och essentiella aminosyror.
Och en extra skopa protein med vaniljsmak.
 
Kommentarer
Anette

Vart får man tag i muggarna? Tack på förhand

Svar: Drack ju smoothien på gymmet så deras engångsmuggar :)
Laura

Skrivet den 12 Oktober, 2014 - 21:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA