Rehab

KATEGORI: Löpträning | 2014-10-28 / 10:45:50
Jag gör allt för att min fot ska bli bra så fort som möjligt. Jag stretchar, masserar, smörjer, tejpar, gör övningar, har beställt en massageboll och ortopediska sulor. Jag har nog haft tur, jag tror att jag reagerade väldigt fort på att någonting är fel och tror inte att skadan hunnit bli så hemsk. Har även beställt en tid till sjukgymnasten till nästa måndag.
 
Mina övningar och strechningar gör jag tre gånger per dag. Under tiden får jag träna det som går, så både igår och idag har det blivit en timme på crosstrainern innan frukost. Och idag får jag min nya bil så imorgon kan jag äntligen befinna mig på gymmet igen. Löpningen får vänta tills nästa vecka i allafall.
 
Det patetiska är. Igår när jag hade tejpat och gick ut med barnen en sväng så började det kännas konstigt med tejpen, när vi kom in igen var jag tvungen att ta bort den och såg att jag fått en sjukt stor blåsa. Haha, alltså.. Så nu får jag plåstra om blåsan innan jag kan tejpa. Skam den som ger sig, som jag brukar säga!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA