Kvällssnacks

KATEGORI: Hälsa | 2014-10-08 / 20:18:00
Det känns som att flera runt omkring mig åker på hemska höstförkylningar just nu. Allt från bihålor, till hals och näsa. Usch! Håll er långt borta från mig! Jag har en lång vecka på jobbet, 68 timmar.. Känner verkligen inte för att bli sjuk nu. Har inte riktigt tid med det just nu.
 
Fick bli en vitaminchock för kroppen till kvällssnacks igår. Jag är nojig och orolig faktiskt. Känns nästan som att någonting är på g näs- och halsväg... Nejnej usch!
 
Igår var det riktig höstväder ute. Men som jag skrivit tidigare så låter jag inte vädret hindra min träning. Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Efter jobbet igår så gav jag mig ut på en löptur. 64 minuter intervaller, och fick till ett himla bra pass! Bra sträcka till den tiden. Känns skönt när man känner att man utvecklas!
 
Hur går det för er? 
Håller ni er friska?
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA