Vemma

KATEGORI: Hälsa | 2014-11-11 / 06:17:00
Efter hälsomässan och middagen i lördags så fick vi hela gänget lyssna på Vemma och höra på när dom presenterade sina produkter och sin affärsidé. Intressant att lyssna på och sjukt grymma dom som höll i det. Duktiga på att snacka!
 
Vemma står ju för att deras energidrycker innehåller massa vitaminer och mineraler helt naturligt. En shot som de hade där och flera av drickorna skulle täcka hela ditt dagsbehov av vitaminer och mineraler. Helt naturligt. Visst, skitbra att man får i sig allt det viktiga. MEN, jag är den som väljer att hålla mig till en varierad kost och på så vis få i mig allt det jag behöver. Det var någon som innehöll lika mycket C-vitamin som 20 apelsiner, visst, skitbra. Eller? Det är inte nyttigt att äta 20 apelsiner, det är skadligt för kroppen med för mycket C-vitamin. Så visst, vill man köpa en energidryck så köp en. Enstaka fall kommer inte det där C-vitaminet påverka dig, men dricker du 2-3 burkar per dag så..
 
Jag tog en bode Burn som smakprov. Denna skulle hjälpa till att bränna fett.
Vad jag tyckte? Den smakade alldeles förjävligt. Smakade även en annan som skulle ge energi, och även denna smakade alldeles förjävligt.
 
Men det är jag, jag är inte den som tycker om sånna här energidrycker överhuvudtaget. Men det var kul att lyssna på dom och ha varit på en presentation, men som sagt så väljer jag hellre en allsidig kost för att få i mig alla viktiga vitaminer och mineraler.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA