Vecka 5: Inspire - Varför vill du blogga/instagrama? Hur vill du inspirera?

KATEGORI: Inspiration | 2014-11-05 / 19:07:33
Jag missade totalt att skriva förra veckan så jag tar igen det nu. Intressant ämne denna vecka. Varför jag bloggar och är aktiv på Instagram?
 
När jag bloggar så tänker jag till, jag reflekterar över saker och ting. Jag kommer på nya sätt att se på saker och ting och vågar se ur andra synvinklar. Det är även intressant att blogga och sedan gå tillbaka några år senare och se vart man låg och hur mycket man faktiskt kommit framåt.
Och om jag då på köpet kan inspirera eller hjälpa någon annan så är det absolut ett plus i kanten för mig! Jag jobbar med människor, alltid gjort. Nu har jag dessutom utbildat mig ännu mer och även detta i att hjälpa andra.
Det jag lyckats med, att mer än halvera min kroppsvikt är inte enkelt. Jag hade önskat att det hade funnits mer hjälp där ute att få, så den hjälpen vill jag kunna vara mot andra.
 
Jag vill visa för människor, helt vanliga dödliga människor att ingenting är omöjligt. Jag är mamma till två barn, jobbar mer än heltid inom vården och har även samtidigt pluggat heltid. Ändå har jag lyckats. Jag har lyckats med både kost och träning. Självklart finns det personer runt omkring mig som pushat, dom jag kunnat bolla med och som lyssnat på mina idéer och mina funderingar.
 
Kan jag under min resa samtidigt pusha andra så blir viljan ännu större för mig.
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA