Proteingröt

KATEGORI: Celiaki | 2014-11-14 / 21:59:56

Jag får ofta frågan hur jag gör mitt proteingröt. Många undrar om det inte blir konstig konsistens och hur jag brukar göra. Verkar som att många haft problem med att konsistensen blir lite annorlunda och tycker inte att det smakar så bra.

Jag vet att när jag för första gången gjorde det så tyckte jag att det var bland det äckligaste jag ätit. Tyckte konsistensen var hemsk och smaken dödlig och hemsk som så många förklarat för mig.
Men nu plötsligt tycker jag att det är bland det godaste jag ätit och tycker att konsistensen är krämig och underbar. Förutom en dag, då vart det hårt och konstigt. Då började jag fundera på vad som är problemet. Och jag tror jag kom på lösningen. Bland den godaste gröten jag gjort har varit med Fitnessgurus french vanilla och vanilla white chocolate. Här om dagen gjorde jag med det nya pulvret som jag köpte på hälsomässan förra helgen och det var då det blev sådär hårt och konstigt. Kan det vara så att Fitnessgurus pulver blir annorlunda? Någon som varit med om liknande? Från och med nu kommer jag i allafall bara göra min gröt med Fitnessgurus proteinpulver!

 

 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA