Lyssna på hjärtat

KATEGORI: Löpträning | 2014-11-25 / 18:45:00
Jag har flera gånger tänkt att jag kanske bara måste skippa löpningen. Den ena skadan leder till den andra. Kanske bara inte är meningen att jag ska springa? Kan det vara så?
 
Men i lördags när jag sprang Tunnelrun så kände jag att nej. Jag ska inte ge upp löpningen. Det är löpningen jag brinner för, och det är det som är jag. Jag har börjat älska gymmet ännu mer (om det ens går) men det är ändå löpningen som är JAG.
 
Foten får vila nu. Jag kommer känna efter och vänta. Jag springer igen när foten är redo. På torsdag ska jag till en ortoped för att få ordentliga sulor. För om sanningen ska fram, sulorna från Superfeet som jag köpte var inte det rätta för mig. Hoppas verkligen att dessa nya och verkligen anpassade sulor FUNGERAR och gör min fot hel igen.
 
Ni märker att jag pratar om min fot i andra person? Haha, ja jag har lite svårt att acceptera min fot och därför vill inte jag blandas ihop med den. Typ så.
 
Så snälla snälla fot. Jag vill ut och springa.
 
Det här är jag! Med löparoutfiten på!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA