Just idag är jag stark

KATEGORI: Träning | 2014-11-17 / 10:41:26
God förmiddag.
 
Igår var det vilodag. En riktig söndag med innebandyträning för sonen och sedan på hemmaplan blev det möbelbygge och omgjort i dotterns rum, storstädning av hela huset och rejäl foodprepp med 18 matlådor.
 
Idag började jag dagen på gymmet innan jag ska iväg och jobba klockan 12. Som jag lite smått nämnt så äter jag ju efter ett kostschema nu. Samma kostschema som jag hade i våras. Både då och nu så har det här kostschemat fått mig att känna mig superstark! Kommer ihåg hur stark jag kände mig i våras. Och idag på gymmet så mosade jag massa personbästa. Hur härlig är inte den känslan?
 
Det är härligt att se på kroppen. Vågen har ju tickat neråt för mig, men nu har jag även börjat se andra saker. Massa muskler som jag aldrig sett röken av har börjat ploppa fram. Idag på gymmet bland annat konstaterade jag att jag har otroligt breda lår när man ser från sidan. Och det grymma är, det är inte bara massa fett (visst finns det fett också) men på framsidan och utsidan är mina lår stenhårda. MUSKLER. Tacka vet jag löpningen ganska mycket! Men samtidigt så ser jag skillnad på mina axlar, armarna ser annorlunda ut och biceps känner man av på ett helt annat sätt.
 
Utklädd till falukorv i min alldeles för stora Midnattsloppet-tröja.
 
Hoppas ni får en trevlig måndag alla!
Kommentarer
Siri |Diabitfit|  http://sirinilsson.se/

Härligt! Älskar när man verkligen känner att träningen ger något :)

Svar: Ja verkligen! Det om något peppar!
Laura

Skrivet den 17 November, 2014 - 15:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA