Bodypump / cykling

KATEGORI: Träning | 2014-11-01 / 19:19:02
Jag har sjukt länge varit sugen på att prova på bodypump men har inte vågat på grund av ryggen. Som vissa av er vet så har jag ju sju diskbråck i bagaget och lite annat smått och gott. Just nu är jag ju bra i ryggen, men jag vet hur skört det kan vara. Jag har inte vågat riskera något och velat ta det säkra före det osäkra.
 
Imorse när jag åkte ner till gymmet så hade jag nästan bestämt mig för att inte gå på bodypumpen, men så var det som att jag fick ett tecken. På parkeringen utanför gymmet sprang jag på min sjukgymnast och hon skulle gå på det passet. Inne på gymmet sprang jag på en gammal spinninginstruktör från det första gymmet jag tränade på för länge sen. Med båda dom på passet så kände jag mig trygg. Vad kan liksom vara bättre än att ha sin sjukgymnast bakom sig på passet..? Och herregud vad tufft det var! Övningarna kändes bra, det var en som jag inte kände mig helt nöjd med och just i samma så påpekade min sjukgymnast min teknik också.
 
Avslutade allting med en timme cykling också. Snacka om mör i kroppen nu..!
 
♥♥
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA