Torka på denna front

KATEGORI: Kostupplägg | 2014-05-24 / 21:18:17
Även denna vecka har bara smashat iväg och man har knappt märkt av den. Jag jobbar, pluggar och tränar. Och just nu har jag ett väldigt bra flow där det går bra i allting.
 
I veckan vart jag färdig kostrådgivare, så nu är det bara resten kvar. Igår började jag med de första uppgifterna för att sedan bli färdig Hälsocoach/Hälsoinspiratör. Härligt det här är!
 
Och på jobbet, ja jag trivs på jobbet och inte mer med det. Spenderar ju mycket tid där som heltidare.
 
Träningen och kosten, den här coachen som jag har nu. Han har verkligen räddat mig för tillfället. Det är så enkelt att följa det här så det finns liksom inga ursäkter för att bryta. Och kan ni tänka er, igår hade det redan gått fyra veckor! Vad fort tiden går. På dessa fyra veckor har jag gått ner 5,8 kg. Grym känsla! Och tänk er då, har inte gått hungrig en endaste gång. Var verkligen inte som jag trodde det här. Börjar nog bli dags att mäta med måttbandet snart också. Märker ju på kläder att det händer grejer på centimetrarna också. Vilken grym känsla att vara på rätt spår igen!
Och träningen älskar jag. Just nu blir det mest styrketräning, har några program som jag älskar. Och känslan när man sätter personbästa. Obeskrivlig! Och vem kunde någonsin gissat att min favorit skulle bli bänkpress? Kärlek där.
Har även börjat springa. Sprungit spåret några gånger denna vecka, tanken är att ge sig ut imorgon bitti igen. Men nu får det verkligen bli skynda långsamt på den fronten! Mina benhinnor är ju som dom är. Men jag ser till att vara tejpad och ha höga kompressionsstrumpor (inte skönt i denna värme) så gör det inte så ont. Och efteråt så ser jag till att stretcha ordentligt.
 
Vad mycket lättare allting är när det bara glider fram.
 
Lycka
Kommentarer
Birgith

Så stolt över dig och din resa till livsstilsrådgivare.
Börjar själv denna utbildning 25 augusti och ser otroligt fram emot starten

Skrivet den 07 Augusti, 2014 - 10:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA