Summering

KATEGORI: Kostupplägg | 2014-05-03 / 15:41:34
Nu har jag kört mitt kostupplägg en vecka och tänkte komma med en liten summering. När jag gick in i denna match så trodde jag att det skulle bli tufft och jävligt. Förväntade mig att få gå runt och vara hungrig hela tiden och bara sukta efter allt. Men det är helt tvärtom, jag mår oförskämt bra och vet inte vad jag ska tro.
 
Imorse hade jag min första vägning. Igårkväll drabbades jag av panik. Tänk om jag hade gått upp i vikt? Vad arg jag skulle bli! Vilken besvikelse. Av en dum anledning så kopplar jag tyvärr extrem hunger med viktnedgång, ni hör hur fel det låter?
Och eftersom jag än inte haft några problem alls med hunger utan bara mått bättre än en kung så trodde jag det värsta. Men vet ni? -3,3 kilo visade vågen imorse. Ni förstår lättnaden och glädjen? Men så kommer ändå de dumma tankarna. Kanske bara var denna vecka? Kanske är något fel? Så tjatig man blir...
 
Jag hoppas att mina resultat får folk att förstå varför jag gör detta och varför det inte är värt för mig att äta något bara för att det bjuds eller för att det är en viss dag.
Jag får ha en ätardag i veckan. Hur jag gör med den dagen kommer se olika ut vecka för vecka. För en vecka sen tänkte jag att jag skulle ha ätardag idag (och ha lite som tradition att ha det på en lördag) men jag känner ingen längtan efter att äta något annat, antagligen eftersom jag bara är inne i första veckan. Sen så vart vi bjudna på middag hemma hos svärmor imorgon så då tänkte jag att jag byter ut morgondagens middag mot det svärmor bjuder på.
Och nästa vecka, då ska jag äta tacos på lördag <3
 
 
Kommentarer
Pernilla Högberg  http://www.halsosammare.blogg.se

Vad duktig du är. O vad skönt att hittat nåt som fungerar.

Svar: Tack <3
Laura

Skrivet den 03 Maj, 2014 - 16:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA