Sämst på att fuska

KATEGORI: Kostupplägg | 2014-05-11 / 15:14:39
Igår hade jag min "ätardag" som jag har engång i veckan. Jag kände verkligen inte för mycket fusk igår och jag var nog sämst på att fuska igår. Kände mig även riktigt sliten igår. En "tjejvecka" som har lamslagit mig totalt. Till och med så pass att jag i fredagskväll var tvungen att ta starka smärtstillande för att jag hade så fruktansvärt ont i magen och visste inte vad jag skulle ta mig till. Även fast humöret och kroppen inte kändes på topp igår så tog jag mig ner till gymmet, ungarna ville ju så gärna till MiniSats. Och det var nog rätt val att inte stanna hemma, satte nämligen personbästa i bänkpress. Så krafterna i kroppen var det inget fel på, bara lite segt. Men resten av dagen spenderade vi inne med neddragna persienner. Välbehövligt!
 
 
Ja, och duktigare än såhär var jag inte på att fuska:
 
Till förmiddags mellanmålet/efter träningen så tog jag post-workout pulver. Detta pulver ingår inte i mitt kostupplägg så får använda ätardagarna till att köra slut på den.
 
Till middag fick det bli mina älskade tacos. Inte så hemskt farlig fusk det heller va?
 
Och framför filmen på kvällen blev det Sprita Zero och en proteinbar som jag faktiskt skar i bitar och hade i en skål så vart det mer som att sitta och äta godis. Inte så hemsk fusk det här heller?
 
Mitt sockersug är som totalt bortblåst nu med kostupplägget. Väldigt intressant tycker jag. Jag är stolt över mig själv att jag inte äter massa onyttigt bara för att jag har en ätardag. Jag är inte sugen, så då kan jag lika gärna låta bli. Den helgen kommer då jag kommer vara sugen, och då kommer det vara extra gott!
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA