Målinriktad

KATEGORI: Träning | 2014-05-16 / 11:26:57
Veckorna går så sjukt fort så man knappt hinner med. Det är väl iofs skönt, desto fortare kommer min fem veckors semester i sommar.  Haha ;)
 
 
Ja fredag idag, jag flyttar snart in på jobbet och kör hela helgen fram till söndagkväll 20.45. Tufft att inte träffa sina små, dom får ha en helg ensamma med pappa. Sen är det inte helt kul att vara inlåst hela dagar på jobbet heller. Men någon av dagarna eller båda kommer jag köra ett träningspass utomhus på min rast. Träningen är viktig för mig, den får mig att orka och att vara stark. Blir nog även en morgon PW imorgon bitti innan jobbet. Vissa kallar mig tokig, men sen finns det dom som förstår att det handlar om målmedvetenhet.
Jag gör inget som känns fel för min kropp, säger kroppen nej så blir det nej. Men om det bara är huvudet som säger nej så är det bara att tuta och köra!
 
Jag har haft en bra träningsvecka annars. Många personbästa och det känns i armarna! Haha. När jag skulle köra dagens pass var jag to.m osäker på om jag skulle fixa det med den träningsvärken jag har. Men skam den som ger sig!
 
 
Hoppas ni får en trevlig helg! Jag vet ju iallafall vart jag kommer befinna mig. 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA