Härliga träning

KATEGORI: Allmänt | 2014-05-25 / 17:31:26
På förmiddagen passade jag på att springa spåret igen. Skönt att förbättra tiden med 40 sekunder mot sist!
 
 
På eftermiddagen tog jag mig till gymmet för ett styrkepass. Kände för att variera lite så fick bli lite annat upplägg på träningen. Det var riktigt kul och riktigt tungt! Så träningsvärk imorgon är väl inte helt omöjligt. 
Använde mig av ett av mina vanliga helkroppspass men körde vikterna lite som pyramid. De flesta övningar brukar jag köra 3x8. Men idag gjorde jag som så att jag körde 12 gånger med en vikt som var snäppet lägre än vad jag brukar ha, sedan 10 gånger på den vikten som jag brukar ha och avslutningsvis 8 gånger på en vikt som är snäppet högre än vad jag brukar ha.
 
 
Riktigt tungt blev det! Och nu har man fått prova på högre vikter på alla övningar också. Härligt! Har en känsla av att jag kommer öka i vikt på många övningar ganska fort. Men var riktigt kul att köra som idag, ska absolut göras igen. Redan nästa gång på nästa helkroppspass.
 
 
Försöker ladda upp en bild också men går ju inte!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA