Friday night chicken

KATEGORI: Buzzador | 2014-05-06 / 10:48:43
Jag är ju med i Buzzador och får lite då och då prova olika saker. Nu var det dags för färdiggrillad kycklinglårfilé.
 
 
Eftersom jag håller mig troget till min kostplan så fick familjen äta detta till middag igår. Men vem är egentligen inte bäst på att sätta betyg om inte kräsna barn?
 
-Den var lätt att tillaga eftersom de bara skulle ligga i ugnen och sköta sig själva.
-Båda barnen (och maken med) tyckte att de var riktigt smaskiga. Och jag har kräsna barn!
-Jag som inte åt dom kan avslöja att doften var underbar!
-Dock så tycker jag inte att dom är värda det dom egentligen kostar i affären (ungefär 63:-) och dessa räckte lagom till två barn och en vuxen man.
 
 
Ni ser, inte mycket man får för 63:-
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA