En klapp på axeln

KATEGORI: Livsstilsrådgivare utbildning | 2014-05-05 / 20:45:21
Idag är en bra dag. Idag vill jag ge mig själv en klapp på axeln, och hur bra är inte det?
Dagen började med ett dagpass på jobbet, bra flyt idag och det är bara så himla skönt att vara tillbaka!
Efter jobbet begav jag mig till gymmet för ett helkroppspass, och vet ni? På alla övningar förutom en ökade jag i vikter. Vilken grym känsla! När jag kom hem så var det tur att det stod en matlåda redo och väntade på mig, den behövdes verkligen!
 
När jag efter middagen satt med kaffet i handen så skönt i soffan så hörde grannen av sig och ville ut och träna. Och jag är ju inte den som säger nej till ett pass. Så efter nästan 6 km så kändes det i benen kan jag lova! Och fortfarande sådan energi i kroppen så det är inte sant.
 
Väl hemma igen var det bara att slänga sig framför datorn för lite plugg. Det är många saker som ska prioriteras. Men skam den som ger sig. För att lyckas så är planering a och o.
 
Nu är planen att bege sig in i duschen och börja avsluta dagen. Vem tror ni kommer sova gott inatt?
Imorgon ringer klockan 05.50 för en PW innan frukost och gym för att sedan infinna sig på jobbet 12.00.
 
Det finns säkert dom som reagerar. "Ta det lugnt!" "Du tränar för mycket!" Men vem är det som avgör det? Det är väl min kropp? Och jag är väldigt noggrann med att min kropp får ordentligt med näring och nästan alltid får åtta timmars sömn, alltid minst sju! Så länge det känns bra, och att jag mår bra av det jag gör så borde det väl inte spela någon roll? Så fort jag känner att kroppen behöver pausa, kanske ta en extra vilodag så får den det. Men just nu sprudlar energin!
 
Dagens i-landsproblem på gymmet.
Skulle lägga undan en 18 kilos kettlebell,
överskottshuden på låret kom i kläm. Aj.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA