Att sätta upp mål

KATEGORI: Mina mål | 2014-05-28 / 13:01:52
Jag hade som mål att springa Vårruset i år igen. Och jag var anmäld och allt, men så krockade det med avslutningsföreställning på förskolan som jag självklart var tvungen att gå på.
 
Ett annat mål som jag hade var Tjejmilen.
 
Och vet ni vad? Igår anmälde jag mig först till Midnattsloppet som är på 10km och som går av stapeln 16 augusti. Bara att läsa om denna händelse får det att krypa i kroppen. Det kommer bli en fantastisk kväll som jag får uppleva med en fantastisk person! Som jag längtar.
 
Blev även anmäld till Parloppet som går av stapeln redan nästa onsdag, alltså 4 juni. Den är på 5 km och jag ska springa ihop med min kära Emelie.
 
Och Tjejmilen, ja den kommer också bli av. Har dock inte anmält mig än, men det kanske jag gör ikväll. Jag är så taggad. Det ska bli underbart!
 
Nu är det bara att hoppas på att mina benhinnor och lungor sammarbetar med mig. Tejpning och kompressionsstrumpor gäller oavsett väder! Och massa värme och massage. Detta kommer bli fantastiskt!
 
Jag har ju sprungit lite nu i vår, inte mycket dock på grund av benhinnorna just. Men de tre senaste gångerna har jag sprungit på tid (två gånger förra veckan och igår). Och vet ni? Tiden igår var 1 minut och 10 sekunder bättre än den första tiden förra veckan. Det ni!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA