Att finna inre ro

KATEGORI: Träning | 2014-05-09 / 21:37:33
Veckan som gick var min första heltidsvecka sen min sjukskrivning. Ojoj! Ändå är jag så otroligt imponerad av mig själv! Undra hur många som faktiskt kan ha svårt att säga det? Alltså att man är imponerad av sig själv. Jag har, som sagt jobbat och har ändå tränat alla dagar. Har haft fyra dagpass vilket betyder att jag alla de fyra gångerna tagit mig till gymmet efter jobbet eller på kvällen. Den dagen jag jobbade kväll var jag först på PW på morgonen och sedan på gymmet innan jobbet. Och ändå mina kära vänner, har jag hunnit plugga. OCH faktiskt fått mellan 7-8 timmar sömn varje natt. Allt som allt har jag hunnit med sju träningspass på dessa fem dagar. Och inte för att glömma bort familjen, och all tid det tar med allting som ska fixas med K. Telefonsamtal, möten och så himla mycket pappersarbete.
 
Helgen kommer bli lugn. Imorgon tar vi oss ner till gymmet på morgonen (maken jobbar så barnen får gå på MiniSats och som dom längtar!). Sedan tänker jag gömma mig inne i huset med nerdragna persienner hela dagen eftersom det är gårdsstädning. Och med tanke på hur vädret ser ut så är jag inte sådär jättesugen att rensa skit mellan plattorna.. Dessutom är jag redan lite bitter, alla garage ska vara tömda på bilar SENAST 8! Tack för att jag fick ha min sovmorgon ifred... Suck.
 
Dessutom har jag nu klarat av andra veckan på kostplanen. Och herregud vad smidigt det varit. Till och med så att jag tycker att kostplanen gett mig en inre ro. Jag vet exakt vad jag ska äta och har inte behövt tänka själv alls. Det har nog varit en stor räddning denna hektiska vecka. Imorgon är det dessutom dags för andra vägningen. Förra veckan gick jag ju ner 3,3 kilo. Nu tycker coachen att vi ska satsa på 0,6-0,8 kilo i veckan. Blir spännande imorgon!
 
Jag och kidsen som tagit helg.
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA