Söndag

KATEGORI: Hälsa | 2014-03-02 / 21:23:20
God kväll.
Eftersom jag har schemabyte från 1 mars och jag valde att ta semester den sista dagen på gamla schemat så har jag varit ledig onsdag-söndag. Och fy vad skönt! Jag har haft en underbar ledighet och behövde verkligen detta. Det har varit positiva dagar. Jag är fulladdad med energi nu. Jag behövde verkligen den här tiden, med mig själv. Jag är faktiskt lite stolt över mig själv. Tror jag hittat till en balans i livet, jag har varit nöjd med mig själv i veckan. Jag har till och med gett mig själv komplimanger och varit nöjd över det jag presterat. Inte alltid det händer va? Som sagt, välbehövlig tid med mig själv.
Självklart har träningen fått den största tiden, eftersom det är den som får mig att må så jävla bra. Jag har nya mål och det är med spänning jag beger mig till gymmet. Fantastiskt. Jag har en plan på hur allting ska gå. Jag har insett att jag inte är mer än människa. Det jag gör är faktiskt helt jävla grymt.

Avslutade min underbara vecka med en fin helg. Igår vart det lite shopping och besök av kära vänner på kvällen. Idag har jag och barnen hängt med min mamma efter att ha varit på spinning och barnträning som ungarna kallar MiniSats.
 

Provade att baka chokladmuffins med recept från Muskelmat.
 
Fått fina tulpaner.
 
Köpt lite nya träningskläder.
 
Unnat mig nya vanliga kläder också.
 
Nöjd med tillvaron.
 
Hoppas på en lika grym vecka nästa vecka!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA