Skalman

KATEGORI: Ischias och diskbråck | 2014-03-31 / 17:49:53
Just nu är vardagen lite som för Skalman. Jag måste göra det mesta enligt klockan, annars blir det inte gjort.
Som det här med ryggen, jag kan inte ligga i sängen för länge. Så om jag går och lägger mig vid 22 på kvällen så måste jag sätta klockan på runt 6-6.30 för att inte ligga för länge. Annars har jag för ont och kommer inte upp. Självklart får jag utnyttja tiden på bästa sätt, imorse tog jag en rejäl PW på 1 timme och tio minuter innan frukosten. Det är faktiskt bland det bästa jag vet.
 
Sen har vi det här med maten. Efter att jag hade problem med magen förrförra helgen på grund av min supertabbe med gluten så har jag inte kännt något hunger. Kanske tycker ni att det låter toppen? Men det är det verkligen inte. Äta bör man. Så jag får helt enkelt äta lite enligt klockan. Kan känna på blodsockret när det gått för lång tid, men annars så är det klockan som gäller.
 
Efter att ha svängt förbi jobbet idag med mitt läkarintyg så tog jag en sväng förbi gymmet också. Fick bli en timme på sån där cykel med ryggstöd ni vet? Gick super, dock inte lika skönt att ställa sig upp sen. Efter det fick det bli 20 minuter på armcykeln också. Jag måste ju se väldigt rolig ut när jag går. Stel som en pinne som gjort i byxorna.
 
Idag fick smaklökarna frestas med en kycklinggryta.
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA