Prioriteringar

KATEGORI: Barnen | 2014-03-25 / 07:46:40
Mamma till två barn, en på 3,5 och en på 5 år. Fru och heltidsarbetande, snart även studerande. Något som jag lärt mig under min resa är att allting handlar om prioriteringar. Ett tag, där i början så kunde jag inte prioritera rätt. Träningen fick all min tid och familjen kom i kläm. Dom sagt prioriteringar, jag låter inte träningen ta någon tid från mina barn. På helgerna kan barnen följa med på MiniSats vilket dom avgudar annars så planerar jag träningen noga. Något enstaka pass kan jag ta på helgen och låta barnen sysselsätta sig med pappa hemma, eller så får dom följa med. 
Jag märkte nämligen hur allting påverkade barnen, och så ska det inte vara.
 
Mina barn är mitt allt och allting kretsar kring dom. Dom ska samtidigt ha en pigg och frisk mamma.
Igår kväll gick jag och la mig i god tid, för att orka gå upp tidigt på morgonen och träna innan barnen ens vaknar. I efterhand känns det underbart. 
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA