Nothing can bring me down

KATEGORI: Ischias och diskbråck | 2014-03-30 / 19:48:48
Livet är en berg- och dalbana. När saker och ting går bra, så kommer det tillslut något som tar det lite neråt. Jag är inte bitter, det är jag absolut inte. Men, till saken nu. Haft sjukt ont i ryggen, i fredags så låste sig min rygg och det var absolut omöjligt för mig att röra mig och ta mig framåt med överkroppen.
Smärtlindring, inget hjälpte. Fick ta mig i kragen och ta mig till doktorn idag. Jag gillar inte läkare, för det är alltid samma resultat. Nya starka smärtstillande och en sjukskrivning. Och ja, det samma idag. Jag skulle ha jobbat klockan 7 imorgon, bara att inse att det hade inte funkat.
Jag vill inte vara sjukskriven. Men domen idag var diskbråck, ischias och ryggskott. Inga roliga grejer inte.
Jag har en liten skräck, hösten 2012 var jag sjukskriven i tio veckor. Just nu är jag sjukskriven till 15 april.
Men jag är inte bitter. Allting för väl något gott med sig? Jag kommer ha massor med tid att plugga och att låta kroppen läka med bra träning. Igår och idag har jag haft vilodag, bara varit ute lite smått med barnen. Imorgon börjar vi med en rejäl PW, det gillar ryggen! Sen får vi ta dagen som den kommer, kommer inte skynda på med någon annan träning nu. Min kropp är värd så mycket bättre.
 
Trött av medicinerna, så en kopp kaffe får pigga upp mig inför plugg nu!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA