Den bästa typen av träning

KATEGORI: Träning | 2014-03-21 / 14:35:55
Jag älskar lediga fredagar. Älskar att kunna promenera till gymmet, träna i lugn och ro och bara njuta av att det är fredag och en ledig helg som kommer. Idag är en sån dag. Vi var ute tidigt imorse jag och barnen, gick redan klockan 8. Så idag har jag haft gott om tid, efter att jag kom hem så hade jag ABSOLUT INGENTING planerat. Har kunnat sitta och göra absolut ingenting, och den tiden tar jag tillvara på nu när all min lediga tid framöver snart kommer gå till att plugga.
Har mest suttit vid datorn och lagt ut massa saker på olika Köp och Sälj sidor på Facebook. Så himla skönt att rensa och samtidigt få in lite extra pengar.
 
Om ett tag ska jag åka och hämta barnen på förskolan innan vi beger oss ner till centrum för att inhandla lite fredagsgott till barnen och hämta hem mannen min från jobbet. Sedan kör vi en mysfredag med tacos och film. Välbehövligt!
 
Som sagt, en ledig helg på ingång. Bäst att passa på att njuta!
 
Trevlig helg till alla!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA