Vad hände egentligen..?

KATEGORI: Familjelivet | 2014-02-16 / 21:28:00
 
Hittade en väldigt gammal blogg som jag haft. Det fanns inlägg från när jag var gravid med K, fick läsa om hans första tid. Fanns texter om när min pappa gick bort och om mitt och Fredriks bröllop. Det var skrivet från november 2008 till februari 2010. Jag läser och läser, men förstår inte riktigt. Jag kommer inte ihåg allt det som hänt. Jag kan inte ens relatera till det jag läser. Det är så annorlunda. Fick plötsligt i huvudet "Det är som att bitterheten inte nått mig än". Och det är då jag känner Vad fan hände?
 
Som jag skrev i ett inlägg där: På 2,5 månad hade jag en dramatisk förlossning, en tuff första tid med lilleman som var för tidigt född och sjuk. Min pappa gick bort och så gifte jag mig". Och jag verkar ta det som att det är väl inget? Vad fan nu för tiden är man ju bitter för minsta lilla.
 
Det värsta är nu när jag skriver. Jag låter som värsta bitterfittan. Men så hemsk är jag inte, inte alltid iallafall. Och för att vara helt ärlig, min mens kommer nog vilken dag som helst och min kropp är lite trött på mig efter allt jävla mixtrande.
 
Men vet ni vad? Jag har fått mitt nya kostschema så imorgon börjar jag och kroppen om på ruta ett med kosten.
 
 
Min gamla blogg. Vilka minnen.
 
 
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA