Time flyes by..

KATEGORI: Allmänt | 2014-02-15 / 20:20:01
10 månader har passerat. Vad har hänt?
Blev matte till detta monster i maj. Lego.
Även hans syster Kitty flyttade in till oss.
 
I juni flyttade vi in i vårat drömhus. Så underbart att få köpa eget.
120 kvadrat eget. Nytt och fräscht.
 
Min bebis har hunnit fylla fem. Nu förbereder han sig inför
skolstarten i höst.
 
Lillasysterbus. Tre år har min prinsessa hunnit bli.
 
Träningen. Min stora frihet och mitt andrum här i livet.
 
Livet har varit en berg- och dalbana det senaste året. Men ni ser hur mycket fint jag varit med om? Jag kämpar fortfarande med min ätstörning och hoppas på att få ordning på den snart. Träningen är viktig för mig. Det är på gymmet jag andas och laddar alla batterier som behövs. Heltidsarbetande småbarnsmamma som tränar minst sex dagar i veckan som man är.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA