Dagens träning, 28 februari

KATEGORI: Träning | 2014-02-28 / 18:20:26
Det har varit en underbar dag i träningsväg (inte för att den varit dålig annars). Började dagen med att gå med Kasper till förskolan (Mini är hemma sjuk) och fortsatte därifrån promenaden till gymmet, ungefär en halvtimmes promenad. På programmet idag stod det rörlighet, bålträning och intervaller. Började som i vanlig ordning med 10 minuter på crosstrainern innan jag började med rörligheten. Använde mig mycket av en skumrulle, aj som fan tycker jag om en sån. Men funderar på att köpa en sån hem kanske. Har ju mycket problem med kroppen, lite här och där.

Haha snygg va? Otroligt skönt att böja ryggen.
 
Sedan fick svetten spruta en del på löpbandet, 15 minuter intervaller på bandet. Jag blir så imponerad över vilken hastighet jag vågar/kan springa i. Kul att jämföra med hur det var förut!
För bålen, och även för övriga kroppen fick det bli ett 55 minuters pass med Pilates. Då man känner hur hård man kan bli i kroppen av all träning. Har lovat mig själv nu att engång i veckan köra mjukt för kroppen, typ Pilates eller HotMojo eller Organic bodywork (de två sistnämnda avskyr jag dock, men ska vara bra för kroppen...).
Avslutningsvis fick det bli en halvtimmes promenad hem upp för den lååånga backen. Typiskt att man bor just på uppförsbacken..
 

Love!
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA