Dagens träning, 23 februari

KATEGORI: 100 dagar | 2014-02-23 / 13:46:48
Imorse åkte både jag och barnen ner till gymmet. Det är en härlig känsla när barnen blir överlyckliga över att få följa med. Dom älskar barnträningen som dom kallar det för. Tycker verkligen det är super av Sats att ha Minisats. Det räddar nog många mammor och pappor. Och som sagt, mina barn älskar att vara där.
 
Jag började med tio minuter på crosstrainern innan jag körde av ett grymt styrkepass. Älskar att utmana mig själv och märka hur mycket mer man orkar.
Avslutningsvis fick det bli en kvart intervaller på bandet, perfekt avslut! 
 
Nu sitter vi och väntar på att gästerna ska komma, idag vankas det nämligen kalas för både mig och mannen.
 
Hoppas inlägget inte ser allt för tokigt ut, testar att skriva från telefonen. 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA