One egg

KATEGORI: Fitnessguru | 2014-12-17 / 16:59:22
Ni vet att jag försöker äta gluten- och mejerifritt? Eller försöker och försöker, jag gör det. Det enda som jag "inte håller" detta med är ju mitt proteinpulver. De flesta proteinpulver innehåller ju någon typ av mjölkprodukt. Men av någon anledning så har inte min mage reagerat på detta alls fast jag annars reagerar väldigt lätt.
 
Men nu tänkte jag ändå prova One egg från Fitnessguru för att se om jag kanske ändå känner någon skillnad. Jag provar med smaken blueberry cheesecake, någon som provat den eller någon annan av smakerna?
 
Riktigt usel fotograf idag!
Någon som smakat? Ska smaka idag efter träningen så smakomdöme kommer!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA