Fantastiska 2014

KATEGORI: Hälsa | 2014-12-31 / 18:27:41
Nu är det inte många timmar kvar på 2014. Och vilket år det har varit! Jag har nog aldrig varit så nöjd med ett år förut som med detta. Visst var det fantastiskt att få barn och hela den historien ni vet. Men det här året har ändå varit speciellt. Jag har vuxit som person, jag har blivit bekväm i saker som jag aldrig trodde om mig själv. Jag har vuxit så otroligt mycket så jag måste vara stolt över mig själv.
 
Jag har aldrig förut haft ett lika stabilt år tränings- och kostmässigt. Så mycket som jag tränat i år har jag nog inte tränat under hela mitt liv, haha nästan i allafall.
 
Jag är så glad över hur långt jag har kommit och det enda nyårslöftet som jag har för 2015 är att fortsätta leverera och vara lika grym som jag varit i år! Och att kunna säga dom orden och att känna att jag är så pass grym får mig att inspirera mig själv. Hejja mig och tack till alla er för alla era kommentarer och allt pepp! Ni har drivit mig framåt och fått mig att tro på mig själv. Tack, tack och tack!
 
Vi hörs nästa år!
 
Nyårsafton för ett år sedan och idag. Bara jag som tycker att jag åldrats väldigt?
Eller att jag i allafall ser sjukt mycket mer vuxen ut nu?
Eller såg jag bara väldigt fjortis ut för ett år sedan?
Kommentarer

Du såg väldigt mycket fjortis ut förra året. Och på ett sätt tycker jag att du ser yngre ut nu, fast på ett vuxet sätt.

Skrivet den 01 Januari, 2015 - 13:53
eva

Du är jättefin och ser inte alls äldre ut men mer vuxen och nöjd/lugn ut :)

Skrivet den 01 Januari, 2015 - 22:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA