Vilodag

KATEGORI: Träning | 2014-04-12 / 11:49:53
Idag har jag vilodag, en välförtjänt sådan. Förut, för inte alls för länge sedan så hade jag jättesvårt för att ge mig själv en vilodag. Jag tyckte inte att jag förtjänade det eftersom jag plågat mig själv till att bli så fet. Ni hör hur sjukt det låter?
Men som jag skrev för inte allt för länge sedan, jag har vuxit i min träning och känner mig så sjukt mycket säkrare. Så säker som jag är just nu på både träning och kost har jag aldrig varit förut. Jag har plågat mig själv med det ena och det andra. Just nu lyckas jag även gilla läget, ok visst gymförbud. Jag får promenera, that´s it. Men jag får ju frisk luft i allafall. Och gymförbudet kommer ju inte gälla livet ut, kanske bara till onsdag. Och vad kommer inte lyckan vara när jag väl får träna på gymmet igen?
 
Nu har jag en vilodag i veckan, om jag känner att det behövs så kan det bli två. Men en av vilodagarna är alltid på helgen, för familjens skull. För just den dagen tillhör jag bara dom. Så ja, nu ut på framsidan där ungarna redan cyklar för fullt och umgås med grannarna!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA