Vilken natt!

KATEGORI: Ischias och diskbråck | 2014-04-29 / 05:27:30
Usch vilken hemsk natt. Verkligen inte fått ordentligt med sömn och redan varit vaken sedan 4.30, kanske inte önskvärt..
 
Igår var det som tidigare nämnt en riktigt hurtig dag. Och jag är så glad. Ryggen höll hela Organic bodywork passet så det känns riktigt härligt. Började få lite panikkänsla strax innan. Men sa till instruktören hur läget var och att jag mest var här för att testa ryggen. 
Och den höll. Inga känningar av smärta alls. Det enda jag reagerade på när vi skulle böja oss rakt ner till golvet och gå så långt ner man bara kunde. Vid sådana övningar brukar jag kunna komma ner på golvet gott och väl med båda händerna,  men nu kom jag knappt ned till knäna! Haha. Kylskåpsvarning! Märks att man haft förbud mot att böja sig framåt i en månad. Men men, bara jobba upp det försiktigt. Skynda långsamt. 
 
Efter idag kommer det nog inte kännas lika bra alls i ryggen. Det som fortfarande gör ont, fruktansvärt ont är att sitta. Och idag har jag planeringsdag med jobbet 8-17. Och visst, jag är sjukskriven så att sista sjukskrivningsdagen är imorgon men det är ändå önskvärt att man kommer på en planeringsdag som bara är en gång per år. 
Och vad innebär en planeringsdag? Jo sitta.. Men efter det mördarsittpasset 8-17 så åker jag direkt till gymmet!  Det är min kropp värd!
Vi ska vara på ett hotell och där bjuds det på massa mat. Men jag har valt att hålla mig till min kostplan så har matlådor förberedda!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA