Vad är det som går och går men aldrig kommer fram..?

KATEGORI: Ischias och diskbråck | 2014-04-15 / 22:27:16
Ja, som rubriken lyder. Vad är det som går och går men aldrig kommer fram..? Lite så känner jag mig just nu faktiskt. Var som tidigare nämt hos sjukgymnasten idag. Och tyvärr kom jag inte därifrån med det jag hoppats på. Igår när jag var hos doktorn så blev jag fortsatt sjukskriven, passade även på att fråga honom hur pass länge jag ska fortsätta att bara gå. "Så länge som möjligt" svarade han. Äsch, tänkte jag och skulle kolla med sjukgymnasten idag. Tyvärr så blev det inte så mycket bättre besked därifrån. Promenader, promenader och åter promenader. Som sagt, det känns som att jag går och går och går men aldrig kommer fram. Hon tyckte dessutom att jag skulle dela upp mina promenader till kortare, så istället för 2x60 minuter ska jag hellre köra 4x30 minuter. Snark!
Men har i allafall fått tillåtelse till att börja sträcka på kroppen lite igen, men inte så att det gör ont. Börjar ju känna mig lite stel, saknar att träna hela kroppen och få sträcka ut. Fått lite övningar att köra nu så blir det tillbaka på torsdag. Jag är ändå stolt över mig själv, jag tappar inte tålamodet och inte motivationen. Heja mig, jag kommer fixa det här! Bara att hålla huvudet uppe och gilla läget, det kommer att ge sig förr eller senare!
 
 
Fick iallafall piffa till mig lite idag, efter sjukgymnasten åkte jag in till stan för att träffa tre helt nya bekantskaper och äta middag ute! Vi är alla med i en träningsgrupp på facebook. Hur mysigt och trevligt som helst att träffa nya människor! Ska absolut inte bara sitta hemma inlåst nu, haha!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA