När livet blir komplett

KATEGORI: Ischias och diskbråck | 2014-04-18 / 14:30:00
Idag har livet blivit lite extra bra. Som jag skrev igår, nu har jag fritt fram att träna på gymmet. Dock med väldigt strängt upplägg, självklart följer jag det till punkt och pricka. 
Ringde ner till Sats igår och kollade öppettiderna för Minisats och ungarna var överlyckliga över att få gå på 'barnträningen' som dom kallar det för. Härligt att dom redan uppskattar träningen. Ju tidigare dom får det i sitt tänk desto lättare blir det nog för dom att själva börja träna när åldern är inne.
 
Jag körde ett fettförbränningsprogram på crosstrainern och sedan fick armarna jobba och slita! Så sjukt skönt, inte blivit mycket jobb för armarna senaste tiden med bara promenader. Det var allra mest biceps och triceps, slängde även in några övningar övningar för övre delen av ryggen.
 
*Hade tänkt lägga in en bild men mobilbloggandet funkar inte alltid som den ska*
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA