Måndag, 28 april

KATEGORI: Livsstilsrådgivare utbildning | 2014-04-28 / 13:34:27
En fantastisk dag idag. Njuter av de sista dagarna av sjukskrivningen för fullt nu! Dagen började tidigt för mig idag, 05.50 då jag begav mig ut på en PW innan resten av familjen gick upp. Alltid lika härligt!
Efter en frukost med familjen sen så gick jag med barnen till förskolan och fortsatte därifrån med en promenad ner till gymmet. Helt underbart väder att promenera i idag.
Nere på gymmet var det dags för att börja med mitt nya träningsupplägg. Som jag längtat! Det kändes bra, dock så hade jag en spännande stark känsla där de flesta vikter jag tog kändes lite mesiga. Men för ryggens skull så är jag lite försiktig. Får helt enkelt öka gradvis för att tillslut nå höga höjder!
Efter passet så promenerade jag hem. Perfekt extra motion med en promenad på 30 minuter X 2.
 
Väl hemma fick jag slå mig ner för lite pluggande. Nu känns det sådär läskigt igen. För nu är jag nämligen klar med delkurs 2 i block 1. Herregud, att jag redan gjort klart hela block 1. Inte illa pinkat! Så nu gäller det att skicka in dessa uppgifter för att få nästa block att pyssla med. Väntar med spänning att få fördjupa mig i de andra böckerna, i block 1 har vi nämligen bara använt oss av Näring och hälsa boken.
 
Det blir en riktigt hurtig dag idag. För att se hur kroppen känns, och få ordentligt med rörlighet så blir det ett pass Organic bodywork 18.45 med grannen ikväll. Härligt! Det var längesen jag gick på de passen, men nu är det läge att se vad ryggen går för igen.
 
Ha en fortsatt härlig måndag nu! För mig står det logoped med K och storhandling på schemat härnäst.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA