Helgen kom och helgen gick

KATEGORI: Celiaki | 2014-04-21 / 20:23:54
Som rubriken lyder, helgen kom och helgen gick. Haft en underbar helg med familjen, i lördags hade vi dessutom påskbuffé så då var det massa god mat. Min bror, mamma och hennes sambo var här och även min svärfar med fru och dotter. Det bjöds på massa god mat och för att vara på den säkra sidan och få glutenfri mat och mat som passar mig bättre annars också så stod jag i köket från efter frukost till 16.30 (förutom en halvtimmes löptur). Gjorde massa god mat!
Gjorde en supergod och lite nyttigare Janssons.
 
Älskar mitt kök!
 
Massa mat! Längst upp i vänstra hörnet har ni min Jansson.
 
Där ser ni mina två pajer, den ena en vanlig västerbottenostpaj och den
andra glutenfri med västerbottenost och gorgonzola. Mums!
 
Lammstek som min man gjorde.
 
Skinkan.
 
Laxrullar och i hörnet gubbröra som min mamma gjort.
Kokt lax (ja den ligger där unger) som min mamma gjort.
 
Massa mumsigt var det!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA