Härliga fredag

KATEGORI: Hälsa | 2014-04-11 / 08:53:03
God morgon fredag. Alltid en extra myskänsla över just fredagar, så länge man inte jobbar kvällen :) Och det gör jag ju inte. Vad har ni för planer för dagen?
 
 
Hur härligt tror ni inte att det var med denna frukost imorse? Efter en fastedag och över en timmes PW imorse så var detta lovely! Min kära havregrynsgröt (en blandning jag gjort själv i en stor bunke med havregryn, massa olika nötter och frön och även bovetekross) som jag kokar upp men lite proteinpulver med vaniljsmak och serverar med proteinmjölk med vaniljsmak. Oslagbart! Till det en knäckemacka med leverpastej och skinka. Och mitt älskade kaffe, idag med en skvätt mjölk. Och så ville jag prova Rynkebys juice med 50% mindre kalorier eftersom vi råkat få hem den. Helt värdelös! Det enda dom gjort är att dom tillsatt mera vatten och hällt i sötningsmedel. Tummen ner på den!
 
Nu ska jag sätta mig och plugga ett tag och hoppas på att min mamma svarar på mitt sms snart, hoppas hon är ledig idag så vi kan ta en lunch!

Hur spännande tror ni inte detta blir att plugga? Längtar!
 
Hoppas ni alla får en trevlig fredag och helg!
 
 
 
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA