Glutenfria tortillabröd

KATEGORI: Celiaki | 2014-04-13 / 18:22:02
Idag stod det tacos på menyn, min allra största kärlek matväg. Har alltid älskat tortillabröden, men sedan jag var tvungen att börja med glutenfritt har livet tappat en viktig bit. Haha, så dramatiskt! Gillar inte de glutenfria tacobröden som finns i affären, så otroligt torra och mjöliga. Har vissa gånger ätit nachochips, hittat ett supergott märke utan socker! Men det blir ändå inte riktigt samma sak. Så idag bakade jag egna. Självklart glutenfria!
 
Superenkelt och smidigt recept!
 
Har ni andra glutenfria recept på tortillabröd?
 
Haha, smarrigt va?
Jag är lite känd för att äta mina tacos på ett väldigt speciellt sätt.
Ja, mer som en pizza faktiskt. Men så smarrigt!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA