Fastedag/träning

KATEGORI: 5:2 | 2014-04-21 / 20:30:45
När jag började med 5:2 så skrev jag ju att de dagar som jag hade fastedag så skulle jag bara promenera eftersom jag inte trodde att min kropp skulle vara pigg på så mycket annat. Men mina fastedagar har gått så sjukt mycket smidigare än vad jag förväntat mig, helt otroligt! Idag är en fastedag och efter morgon PWn så kände jag att jag ville ha mer. Slängde i mig lite kvarg innan jag tog mig ner till gymmet. Väl där blev det en halvtimme på crosstrainern och sedan ett benpass. Helt magiskt hur kroppen orkade! Man ska våga prova sig fram och eftersom mina fastedagar gått så himla bra så tänkte jag att jag självklart måste prova mig fram. Hade inga större förväntningar utan tänkte bara känna efter, i värsta fall hade jag alltid kunnat avbryta. Men man kommer ju ingenstans med att inte prova sig fram, eller hur?
 
Och eftersom jag precis blivit av med mitt gymförbud (dock med väldigt strikta regler) så kunde jag inte låta bli gymmet, och kommer nog inte kunna göra det mina kommande fastedagar heller. Så länge det känns ok i både huvudet och kroppen finns det väl ingen anledning att inte ta sig dit? Självklart planerade jag mina måltider utifrån min träning, men med lite planering och envishet så funkar allting.
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA