En glädjande dag

KATEGORI: Ischias och diskbråck | 2014-04-22 / 20:21:02
Imorse när jag vaknade blev jag lite arg, hade ont på massa nya ställen och allting kändes bara hemskt. Så kom jag upp och insåg att det var träningsvärk i rumpa och ben, kärlek!
 
Idag är nog första dagen som jag kan säga att det har blivit en förbättring med ryggen! Fortfarande ont, men ändå så mycket mer rörlig och inte lika ont.
Och vilken träningsdag jag haft! Började med att jag gick med barnen till förskolan och lämnade där innan jag tog en promenad till gymmet. Väl på gymmet blev det en halvtimme på crosstrainern innan jag körde ett helkroppspass där jag klämde in två tabata-hopp-på-stepbräda, och efter det en promenad hem.
 
Nu på kvällen här så begav jag mig ut med grannen. Först blev det ett varv runt spåret innan jag avslutade med:
- Tabata, hoppa hopprep.
- Tabata, jogga upp och ner på en stock. 
- Tabata, hoppa hopprep.
 
Och att kunna träna utan att ryggen bråkar är guld.
 
Kommentarer

Lyssna in elin och Jessicas podcast på itunes. Senaste avsnitt handlar om träning och hälsa. Har du inte itunes så hittar du en annan länk på min blogg! Kram

Skrivet den 23 April, 2014 - 09:25
Ettförsöktill  http://ettforsoktill.wordpress.com

Jäklar vilken träningsdag! Vilken energi, bra jobbat ;)

Svar: Tack!
Laura

Skrivet den 24 April, 2014 - 17:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA