Akupunktur

KATEGORI: Ischias och diskbråck | 2014-04-07 / 10:04:22
I fredags var det dags för akupunktur för min del, inte direkt något som jag såg framemot. Någon som stoppar in massa nålar i min onda kropp är inte helt tilltalande. Men om det finns hopp om att slippa smärtan så är jag på!
Att det var akupunktur med tens visste inte jag förrän läkaren startade apparaten. Han ökade och ökade och hade tillslut på max, verkade tycka att jag var tokig som fixade att ha på så högt. Men det var knappt så det kändes.. Och han verkade lite chockad. Fick ligga så ett tag i allafall, när allting var klart fick jag ställa mig upp och läkaren verkade tycka att det borde ha slutat göra ont, som att jag aldrig ens haft ont. Men nej.. Jag kände av det fortfarande, precis lika mycket.
Man ska väl inte kasta in handduken direkt, får väl ge det några gånger och ta och boka en till tid.
 
Nu ska jag strax åka till sjukgymnasten, och hoppas på goda nyheter. Just nu går jag med smärtan, vet inte vad jag ska ta mig till. Förra veckan kunde jag mest träna med promenader och cykeln på gymmet med ryggstöd. Har nu gått såhär ett tag utan någon förbättring alls. Vill kunna träna lite annat också, får se vad sjukgymnasten säger idag.
 
Wish me luck!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA