Träningsdagbok 3 januari, Fitnessfighten dag 3

KATEGORI: Fitnessfighten | 2013-01-03 / 14:42:00
Tredje dagen med samma upplägg på träningen, det känns rätt skönt att ha kört samma program i flera dagar så lär man känna programmet ordentligt och behöver inte känna sig som en nybörjare varje dag.
 
Idag körde likadant som första dagen, alltså först cardio i tio minuter innan jag gjorde de tre första övningarna x2 och körde cardio i tio minuter till innan jag avslutade med de sista övningarna.
För mig blir det ju absolut ingen skillnad på om jag kör hemma eller på gymmet eftersom min crosstrainer går alldeles utmärkt att använda till cardioövningarna och så har jag helt rätta vikter hemma också. Har som tur är sånna vikter som jag vart efter kan få tyngre. Perfekt! Idag var det dock svettigare än första gången!
Fast att få komma till gymmet är ju så underbart, det är verkligen min frizon! På gymmet kan jag strosa runt i mina egna tankar och bara få njuta av att vara jag. Få njuta av min egen tid, min egen tid som är träning.
 
Det är skönt när man ligger på golvet och kommer på sig själv med att pusta och stöna för att det är så sjukt jobbigt. Vissa gånger bara brister det "Åååååh fy fans jävla skit vad jobbigt". Älskar hur det bränner i armar och styrkan försvinner helt. Ren kärlek.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA