Träningsdagbok 26 januari, Fitnessfighten dag 26

KATEGORI: Fitnessfighten | 2013-01-26 / 14:56:18
Av någon anledning hade jag fått för mig att det inte skulle vara någon på gymmet såhär på en lördagmorgon, så fel jag hade. Var inte bara jag som hängde på låset.
 
Träningen blev gjord i allafall. Idag började jag med 15 minuter löpträning innan jag körde övning 1-3 X2 och sedan tio minuter crosstrainer för att sedan köra på i resten av övningarna.
Även idag gick jag upp i vikt i en övning! Kändes rejält i armarna ett tag efter passet.
 
 
Usch vilken suddig bild! Mycket inzooming på en mobilkamera.
 
Efter träningen skjutsade jag min mamma till COOP. Där köpte hon dessa till mig. Någon som provat?
Får ta och smaka på dessa när Fitnessfighten är över. 4 dagar plus idag kvar..
 
När jag äntligen landat hemma och fått duscha och äta så satte jag mig och spelade lite med K. Två olika spel och tre omgångar körde vi innan det blev lite för rastlöst.
 
Ikväll när barnen lagt sig så blir det som vanligt mys i soffan med mannen min, hans tur att välja film så får se vad det blir.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA