Träningsdagbok 24 januari, Fitnessfighten dag 24

KATEGORI: Fitnessfighten | 2013-01-24 / 19:09:42
Imorse vid 8 tiden körde jag till Väsby för att träna ihop med Emelie, det var alldeles för länge sen som vi sist sågs! Mycket beror på att jag så gott som bott på jobbet den här månaden. Men det var sjukt trevligt, så pass att vi tränar ihop imorgon igen! Och så råkar det vara så att denna kära tjej får mina tankar att snurra mer än någon annan i hela världen så efter träning ska vi hem till henne för att slå slag i lite planer. (Det där lät nästan som att jag är kär i henne va..? Aja.. Haha!).
 
Jag körde mitt program som vanligt efter Fitnessfighten. Men både igår och idag har det varit något som är väldigt annorlunda, speciellt vid cardion. Att använda tunga vikter och pressa max är inga problem, men på cardion.. Jag blir helt slut fort! För inte alls många dagar sedan kunde jag köra alla cardiopass med hopprep helt utan problem, men nu så bara dör kroppen. Det är dag 24 idag med Fitnessfighten, det är ju väldigt lite kalorier man äter med tanke på hur mycket man tränar. Men det ska ju bara handla om 30 dagar. Jag vet inte riktigt vad som är annorlunda nu, herregud jag har levt på 300 kalorier per dag när jag svälte mig som värst! Och inte ens då mådde jag såhär. Jag vet inte om det kanske kan bero på att min laktosintolerans slagit till som fan efter fem år igen, då får jag ju inte i mig riktigt allt jag behöver. Kroppen lider ju stackarn av dessa mjölkprodukter. Men idag har jag varit och fyllt på kylskåpet med laktosfria produkter. Hoppas det hjälper! Sex dagar kvar av Fitnessfighten. Jag ska inte ge upp. Jag kommer köra på enda till sista timmen!
 
Som jag skrev här om dagen så skullejag få träningskläder och ett hopprep av min mamma i födelsedagspresent. Idag kom paketet <3
 
Laktosfritt. Bara att tuta och köra nu!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA